A csomagod szállítási határideje 1 munkanap.
Utánvétes vásárlás esetén munkanapokon 12 óráig leadott rendelésedet a következő munkanapon, a pénteken 12 óráig leadottakat hétfőn, a hétvégi rendelésedet pedig a következő hét keddjén szállítjuk ki. Csomagodat minden esetben a GLS futárszolgálattal juttatjuk el Hozzád.
A futár a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az általad megadott címre. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelölj meg a megrendelésnél, ahol napközben is elérhető vagy (pl.: munkahelyed). A biztonság kedvéért a vásárlás során elkérjük a mobilszámod, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a futárszolgálat felvehesse Veled a kapcsolatot. A GLS futár minden csomagot kétszer próbál kézbesíteni, függetlenül a fizetés módjától.
Ha nem sikerült kézbesíteni a csomagodat, a kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Te is érdeklődhetsz a csomagod állapotáról a GLS Ügyfélszolgálatán (+36 1 802 0265).
A Posta a küldeményt a címhelyen egy alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Sikertelen kézbesítés esetén az értesítőben szereplő postán átvehető a csomag 10 munkanapon belül.
Az MPL Postacsomag a törvényi előírásoknak megfelelően, 85%-ban a feladást követő második, illetve 95%-ban a harmadik munkanapon belül érkezik meg a címzetthez. Ha gyorsabb szállítást szeretnél, az MPL Üzleti csomag szolgáltatással a csomagod már akár másnap átvehető.
Az értesítőben szereplő postán átvehető a csomag 10 munkanapon belül.
Az MPL Üzleti csomag szolgáltatással utánvételes küldemények is feladhatók, csak válassz a csomagodhoz árufizetés többletszolgálatást.
MPL futárszolgálat, UTÁNVÉTTEL:
MPL csomapont és Postán Maradó / MPL csomagautomata, UTÁNVÉTTEL: